
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 26,40 LEI
ISBN: 973-46-0056-7
Autor(i): Stefan Prutianu
Editura: Polirom
Colecția: Collegium. Afaceri
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 264 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Cuprins: Farmecul testelor de marketing Cum gasesti agentia de publicitate potrivita? Raportul de cercetare Sondajul de piata Ancheta de piata Evaluarea conjuncturii de piata Analiza datelor de marketing Experimentul de marketing Studiul produsului prin analiza si ingineria valorii Studiul pretului psihologic Internetul in cercetarea de marketing
Descriere:
Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul deciziilor. "Spioneaza oameni, cu hatisul lor de dorinte, mofturi si hachite pentru ca nu e destul sa identifici doar nevoile, ci e mai usor sa vinzi oamenilor ce-si doresc decit ce le trebuie.
Volumul de fata ne face cunoscute principiile, etapele dezvoltarii si reusitei unui astfel de departament. In linii strict generale, cercetarea de marketing ii intereseaza pe toti practicienii din domeniu. Indiferent de pozitia lor, de la operatorul de interviu si pina la managerul de proiect sau companie, fiecare practician va gasi aici o solutie la problema sa.
Comandă online Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a la 26,40 lei isbn 973-46-0056-7 scrisă de Stefan Prutianu, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Afaceri. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973