Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 13,60 LEI
ISBN: 973-571-747-6
Autor(i): Pat Fallon
Editura: ALL
Colecția: Management si comunicare
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 232 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Cercurile de afaceri de astazi sunt animate de dezbateri cu privire la schimbarea profilului consumatorilor. �n aceasta carte, autorii argumenteaza ca, indiferent de schimbarile ce au loc pe piata, creativitatea va continua sa joace un rol crucial. Autorii afirma ca organizatiile au mai multe rezerve interne de creativitate dec�t �si pot imagina, �nsa, fie nu le lasa sa se manifeste, fie le canalizeaza �ntr-o directie necorespunzatoare. Cum pot fi evitate astfel de erori? Av�nd 25 de ani de experienta �n marketing si publicitate, autorii ne dau urmatorul sfat: �ncercati sa identificati o problema fundamentala a afacerii si apoi cautati cu meticulozitate sa patrundeti �n esenta acesteia, fapt care va va permite sa gasiti solutii spectaculoase. Autorii insista asupra faptului ca succesul unei reclame nu depinde neaparat de dimensiunea fondurilor cheltuite, deoarece valoarea ideilor nu depinde de marimea bugetului.
Pat Fallon este cofondatorul si presedintele Fallon Wordwide, o subsidiara a Publicis Group, unul dintre cele mai mari conglomerate media si publicitare din lume. Fred Senn si-a �nceput cariera sa �n publicitate ca manager al unei campanii pentru first Bank System. A lucrat apoi cu Pat Fallon care I-a solicitat sa fie unul dintre partenerii fondatori ai agentiei Fallon.
Comandă online cartea "CREATIVITATEA IN PUBLICITATE" la 13,60 lei isbn 973-571-747-6 scrisă de Pat Fallon, tiparită la editura ALL face parte din colecția Management si comunicare. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "CREATIVITATEA IN PUBLICITATE" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Resursele umane in ecuatia profitului
ALL
JEFFREY PFEFFER
9789735718367
352 pagini
An: 2010
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013