Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 13,60 LEI
ISBN: 978-973-571-704-9
Autor(i): Stephan Schafer-Mehdi
Editura: ALL
Colecția: Management si comunicare
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 192 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Organizarea evenimentelor este un adevarat manual pentru cei interesati de organizarea diverselor evenimente. Fie ca sunteti organizatorul, fie ca vreti sa-i cereti unei firme specializate sa se ocupe de detaliile tehnice ale evenimentului dumneavoastra (oricare ar fi acesta: conferinta, prezentare, congres, banchet etc.), cartea lui Stephan Sch�fer-Mehdi va va fi de un real folos. Conceputa ca literatura de specialitate ce poate fi folosita in dezvoltare profesionala (imbogatirea cunostintelor) sau Trainings, lucrarea trateaza intrebari concrete din practica profesionistului. Conceptul de succes al cartii ramane Informatia bine fondata pentru toata tematica, precum si partea teoretica comprimata care este urmata apoi in mod cuprinzator de practica.
Aici cititorul gaseste in locul unor simple retete, indrumari cu sanse sigure de succes, care sunt pregatite cu exemple, liste de control si sfaturi care au fost pregatite in mod special pentru practica. Cand pregatiti pentru prima data un eveniment, observati foarte repede cat de aventuroasa este actiunea la care v-ati angajat. Succesul de mai tarziu depinde de fiecare pas in parte al planificarii. Trebuie sa luati sute de decizii, sa respectati o multime de legi si regulamente, pentru ca atunci cand, in sfarsit, evenimentul are loc, sa va asigurati succesul.
Comandă online cartea "ORGANIZAREA EVENIMENTELOR" la 13,60 lei isbn 978-973-571-704-9 scrisă de Stephan Schafer-Mehdi, tiparită la editura ALL face parte din colecția Management si comunicare. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "ORGANIZAREA EVENIMENTELOR" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Resursele umane in ecuatia profitului
ALL
JEFFREY PFEFFER
9789735718367
352 pagini
An: 2010
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013