
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 13,60 LEI
Autor(i): Paul Dobrescu , ALINA BARAGAOANU
Editura: ALL
Anul apariției: 2002
Nr. pagini: 270 pagini
Categorii: Diverse, Media, Comunicare
Comunicarea tinde […] sa devina o profesie si una dintre cele mai dificile, pentru ca ea, ca proces, exista la interferenta dintre domenii de sine statatoare: sociologie, psihologie, lingvistica. Ca domeniu de cercetare, ea traieste din asimilarea si reunirea cuceririlor facute in aceste domenii de sine statatoare.
(Paul Dobrescu, Alina Bargaoanu - Argument)
In spatiul public al epocii moderne, comunicarea in masa a cunoscut, in timp, suprematia unui mijloc sau a altuia. Rand pe rand, cartea, presa scrisa sau radioul si-au trait propriile perioade de dominatie, fiind astazi puse in umbra de incontestabilul star al zilelor noastre, televiziunea. Pozitia acesteia este insa tot mai amenintata de ofensiva Internetului.
Cartea celor doi autori romani realizeaza o incursiune in domeniul comunicarii, o analiza adecvata a proceselor ei, o detaliere a regulilor care le guverneaza si, dupa cum a dovedit-o cu prisosinta practica, o paralela necesara cu tacticile si strategiile guvernarii politice, cele dezvoltate tocmai ca urmare a experimentelor imaginate in domeniul comunicarii. Dar comunicarea in masa (mass communication), cel putin in acceptia sociologului american Harold Dwight Lasswell (1902-1978), este un instrument primordial al formarii si difuzarii simbolurilor legitimitatii unui guvern, un guvern care se confrunta permanent cu un alt actant al vietii socio-politice, opinia publica. Pentru orice pozitie politica, fundamentala devine castigarea acestei opinii publice. Pe ce cai? Desigur, pe cele oferite de mass-media! Si iata extinsa deja aria de tratare a lucrarii: mass-media si opinia publica, persuasivitatea primelor si permeabilitatea celei din urma, mesajele mediatice si raspunsul lor social.
Cuprins: Nimic nu e mai real decat opinia publica; Opinia publica si mass-media: Walter Lipmann si Jacques Ellul; Morfologia mijloacelor de comunicare; Aparitia unui nou camp al comunicarii: comunicarea de masa; Atotputernicia media; Persuasiunea �" examenul cel mai dificil al comunicarii; Schimbare de paradigma in comunicarea de masa; Descoperirea publicului care judeca, selecteaza si negociaza; Mass-media nu ne invata cum sa gandim, ci la ce sa ne gandim; Media cultiva opinii asa cum un agricultor cultiva pamantul; Oamenii se tem de izolare mai mult decat de eroare; Puterea a patra sau puterea dominanta; Bibliografie.
ISBN: 973-571-386-18
Comandă online MASS MEDIA - PUTEREA FARA CONTRAPUTERE la 13,60 lei scrisă de Paul Dobrescu , ALINA BARAGAOANU, tiparită la editura ALL în anul 2002 cu un număr de 270 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul MASS MEDIA - PUTEREA FARA CONTRAPUTERE nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
America Americii, California
Diogene
Paul Dobrescu
204 pagini
Computere si trandafiri sau Paradoxurile progresului
Politica
Paul Dobrescu
286 pagini
An: 1988
Crizele de după criză. O lume fără busolă și fără hegemon
Litera
Paul Dobrescu
9786063307096
An: 2016
Repatrierea puterii. Schimbare de paradigma in ordinea globala
Institutul European
Paul Dobrescu
9786062402335
316 pagini
An: 2018
Genuri ziaristice - Note de curs, I
Fundatiei Romania de Maine
Marin Stoian
75 pagini
An: 2004
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003
Dynamic Adaptive Hypermedia Systems For E-Learning
Sitech
Elvira Popescu
9786061160853
231 pagini
An: 2017
Depistarea Impostorilor Virtuali
Lifestyle
Tyler Cohen Wood
9786068566528
212 pagini
An: 2015
Bunatati cu carne tocata
Hiparion
79 pagini
An: 2002
100 retete de preparate din ciuperci
Recoop
Constantin Florea, Gheorghe Stefan
75 pagini
An: 1987
Dictionnaire des Citations de langue francaise
Humanitas
Pierre Ripert
460 pagini
An: 1995
Horoscopul chinezesc - Personalitatea si relatiile zodiacale
Lucman
Tian Feng-Lin
452 pagini
An: 2003
Teatru - Hristache Popescu
Semne
Hristache Popescu
881 pagini
An: 2008
Negocierea in actul educational
Sitech
135 pagini
An: 2009
Studii de lingvistica generala
Academiei Republicii Populare Romane
Alexandru Graur
514 pagini
Genuri ziaristice - Note de curs, I
Fundatiei Romania de Maine
Marin Stoian
75 pagini
An: 2004
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003