Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 51,80 LEI
ISBN: 978-973-88749-4-7
Autor(i): Mark Hughes
Editura: Publica
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 300 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai mulţi bani (235 de miliarde de dolari pe an) decât întreg PIB-ul Mexicului. Şi totuşi, consumatorii acordă mereu mai puţină atenţie publicităţii. Şaizeci şi trei la sută din noi deja ocolim reclamele, iar noua tehnologie (gen TiVo şi opţiunile de blocare a pop-up-urilor de pe Internet) face tot mai simplă evitarea mesajelor de marketing.
Cum puteţi obţine rezultate mai bune din marketingul pe care îl faceţi? Hughes prezintă ghidul suprem în a înţelege cel mai fierbinte subiect din marketingul contemporan – generarea publicităţii pe bază de rumoare – o artă despre care mulţi vorbesc şi pe care puţini o înţeleg cu adevărat. În cartea de faţă, el îşi valorifică experienţa proprie, ca director şi consultant, dar pune în valoare şi istorii inedite despre câteva produse şi mărci ale timpului nostru care s-au dovedit redutabile generatoare de rumoare.
Indiferent dacă sunteţi proprietarul unei firme mici sau directorul unei mari corporaţii, dumneavoastră trebuie să ştiţi cum să obţineţi de zece ori mai mult efect din fiecare dolar de marketing pe care-l cheltuiţi. Buzzmarketing vă pune la dispoziţie cele şase secrete ale reuşitei, pentru a-i determina pe oameni să vorbească despre produsul sau serviciul dumneavoastră, precum şi o sumedenie de istorii captivante pentru ilustrarea lor.
Comandă online cartea "Buzzmarketing" la 51,80 lei isbn 978-973-88749-4-7 scrisă de Mark Hughes, tiparită la editura Publica în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Buzzmarketing" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013