Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 95,10 LEI
ISBN: 973-0-04140-7
Autor(i): Kevin ROBERTS
Editura: Business Media Grup
Anul apariției: 2006
Nr. pagini: 224 pagini
Categorii: Economie, Marketing / Publicitate
Lovemarks impartaseste opinia unui lider dinamic al carui crez de neclintit este construit pe ideea ca legaturile emotionale si personale care inspira pot schimba cu adevarat lumea.
“Ca sa supravietuiasca marile branduri trebuie sa creeze Loialitatea dincolo de Ratiune a consumatorilor. Acesta este singurul mod in care se pot diferentia de celelalte milioane de produse, fara nici un viitor, banale. Secretul este utilizarea Misterului, Senzualitatii si a Intimitatii. Implicarea puternica a acestor trei concepte creeaza Lovemark-urile �" viitorul dincolo de branduri”. Kevin Roberts sustine cu tarie ca dragostea este singura cale pe care trebuie sa o urmeze afacerile de orice fel. “Lovemarks” este o carte care atinge noi orizonturi in filozofia afacerilor. Roberts reia in aceasta carte etapele evolutiei din produs in marca si apoi in brand si ne indica necesitatea imediata de a mai face un pas inainte pe aceasta scara spre Lovemark. Aceasta insufletita teorie a lui Roberts asupra evolutiei brandurilor are la baza argumentul de necontestat potrivit caruia bandurile sunt pur si simplu secatuite. Solutia? Inventarea unor produse si experiente noi care sa aibe calitatea de a starni legaturi emotionale de lunga durata cu consumatorii. Teoria conform careia consumatorii si nu companiile detin Lovemark-urile este fundamentala. Aceasta carte dovedeste ca nu numai afacerile dicteaza cursul lucrurilor, ci si acele entitati numite de Roberts “consumatori inspirati” care pot schimba viitorul comertului.
Despre autor:
Ca CEO al 'Worldwide of Ideas Company Saatchi&Saatchi', Kevin Roberts supervizeaza o echipa internationala alcatuita din mai mult de 7000 de creativi din 82 de tari. Un impatimitor calator al lumii si un ravnit vorbitor, Roberts este o sursa inepuizabila de inspiratie pentru mii de oameni datorita viziunii sale, a claritatii scopurilor si a modului inimitabil si direct de a aborda lucrurile.
Kevin Roberts este de asemenea CEO la Cambridge University’s Judge Institute of Management si profesor in sustinerea afacerilor la doua universitati: University of Limerick din Irlanda si la University of Waikato Management School din Noua Zeelanda. Locuieste in New York , St. Tropez si Auckland.
Comandă online cartea "Lovemarks - Viitorul dincolo de branduri" la 95,10 lei isbn 973-0-04140-7 scrisă de Kevin ROBERTS, tiparită la editura Business Media Grup în anul 2006. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Lovemarks - Viitorul dincolo de branduri" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013