
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 20,60 LEI
ISBN: 978-973-46-1019-8
Autor(i): Nicolas Caron
Editura: Polirom
Colecția: Training. Vanzari si Negocieri
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 384 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Traducere de Gabriela Sandu
Legea dura a concurentei nu ocoleste nici un agent comercial. Concurenta are intotdeauna produse similare la un pret mai mic, iar clientii sint din ce in ce mai informati, mai exigenti si mai selectivi. Cum ii convingeti ca oferta dumneavoastra este cea mai buna de pe piata? Volumul prezinta metode de atragere si fidelizare a clientelei, strategii de negociere si tehnici de persuadare, insotite de numeroase exemple concrete. Indiferent daca lucrati pe cont propriu sau sinteti managerul unei echipe de vinzari, veti reusi sa incheiati contracte chiar si cu cei mai pretentiosi clienti.
Cuprins: De ce sint clientii atit de greu de convins? • Cum sa va consolidati relatiile • Cum sa va adaptati strategia privind intrevederile • Vinzarea de solutii • Stapinirea tehnicilor de adresare a intrebarilor • Cum sa va influentati interlocutorii • Cum sa contracarati obiectiile • Cum sa va faceti acceptat pretul • Cum sa grabiti incheierea vinzarii • Un plan pentru intrevederile dificile • Cum sa va puneti in valoare potentialul
Comandă online Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiunii la 20,60 lei isbn 978-973-46-1019-8 scrisă de Nicolas Caron, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Training. Vanzari si Negocieri. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiunii nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003