
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 31,20 LEI
ISBN: 978-973-7765-53-6
Autor(i): Diana Prihoanca
Editura: Uranus
Colecția: Biblioteca de marketing
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 215 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Lucrarea Televiziune. Comunicare. Marketing se înscrie într-un mod aparte în peisajul modern al teoriei si practicii marketingului din România, problematica abordata de autoare finnd în buna masura o oglindire a complexitatii si diversitatii acestui mijloc de informare, care domina înca lumea contemporana. Static si dinamic, lumina si culoare, imagini transmise „în direct”..., sunt doar câteva din caracteristicile informatiei ce abunda în aceasta carte, prin care autoarea îsi propune sa evidentieze rolul de exceptie al televiziunii ca suport pentru comunicarea cu scop persuasiv. Aceasta carte se adreseaza deopotriva specialistilor consacrati si viitorilor specialisti, în noul context economic generat de integrarea României în Uniunea Europeana, atât prin cadrul teoretic propus, cât si prin aspectele practice relevante evidentiate. Prof. univ. dr. Gheorghe Epuran
Comandă online TELEVIZIUNE - MARKETING - COMUNICARE la 31,20 lei isbn 978-973-7765-53-6 scrisă de Diana Prihoanca, tiparită la editura Uranus face parte din colecția Biblioteca de marketing. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul TELEVIZIUNE - MARKETING - COMUNICARE nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Cybermarketing
Uranus
Gheorghe Orzan, Mihai Orzan
9789737765444
154 pagini
An: 2007
Tehnici promotionale
Uranus
Anca Francisca Cruceru
9789737765772
Marketingul serviciilor. Fundamente si domenii de specializare
Uranus
Iuliana Cetina
9789737765758
317 pagini
An: 2009
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973