
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 42,20 LEI
ISBN: 978-973-724-268-6
Editura: ALL
Colecția: 1+1 CADOU
Anul apariției: 2009
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie, Resurse Umane / Cariera
Care este cea mai rapida cale de a curma o prietenie? Oare exista ceva specific tuturor marilor prietenii? Oare prieteniile de la serviciu sunt contraproductive?Sunt doar cateva dintre intrebarile la care Tom Rath va incerca sa dea un raspuns. Raspunsurile sale sunt bazate pe decenii de studii ample cu privire la impactul prieteniilor. Autorul a colaborat cu mai multi cercetatori de frunte si a analizat raspunsurile din cadrul a mai mult de 8 milioane de interviuri, din baza de date a Organizaţiei Gallup.Produsul echipei sale este chiar Prieteni esentiali, o carte care schimba radical perceptiile puternic inradacinate ale multor oameni despre relatiile lor. Marea descoperire a echipei – faptul ca este de 7 ori mai probabil ca angajatii, al caror cel mai bun prieten este un coleg de serviciu, sa fie puternic implicati in munca lor – zdruncina structurile organizatiilor din lumea intreaga.Prieteni esentiali releva aspectul comun al tuturor prieteniilor durabile – faptul ca acestea sunt ancorate in aspectele cu care fiecare dintre prieteni contribuie la relatia lor – in opozitie cu pretentiile nejustificate, dar foarte des întalnite, ca fiecare dintre prieteni să fie bun la toate.Cartea include si un cod unic de identificare, ce va permite accesul la Evaluatorul Prietenilor Esentiali si va va furniza un site personalizat dedicat prieteniilor voastre. Astfel veti putea aprecia ce rol esential joaca fiecare dintre prietenii din viata voastra profesionala si personala. Dupa lectura acestei carti, va veti vedea colegii, membrii familiei, prietenii si alte persoane importante din viata voastra intr-o lumina cu totul noua. Toata lumea are nevoie de prieteni. Cartea abordeaza subiectul prieteniilor adevarate, atat in viata personala, cat si la locul de munca
Comandă online 1+1 CADOU Prieteni esentiali (Forta brandului; Prieteni esentiali) la 42,20 lei isbn 978-973-724-268-6, tiparită la editura ALL face parte din colecția 1+1 CADOU în anul 2009. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul 1+1 CADOU Prieteni esentiali (Forta brandului; Prieteni esentiali) nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Prestarea muncii pe baza de conventii civile
Sitech
Nicolae Grigorie Lăcriţa
146 pagini
An: 2007
Ghid de orientare si consiliere profesionala in domeniul invatamantului superior juridic
Sitech
Onorina Botezat
318 pagini
An: 2015
Oferta Educationala si Piata Muncii - Intre dezechilibru si corelare
Sitech
Gabriela Ilie
9786061136803
220 pagini
An: 2014
Dinamica Pietei Muncii din Craiova - Opinii ale angajatorilor si somerilor
Universitatea din Craiova
Dumitru Otovescu, Gabriel Pricina, Adrian Otovescu
163 pagini
An: 2011
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003