
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 51,80 LEI
ISBN: 978-973-1931-28-9
Autor(i): Charles Leadbeater
Traducător(i): Laura Karsch
Editura: Publica
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 287 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Despre carte
Noi-gândim tratează conflictul dintre colaborarea masivă, care i-a cucerit pe toţi cei conectaţi la internet, şi tentativele de îngrădire a colaborării.
E una dintre luptele timpului nostru şi are loc la toate nivelurile, punând în discuţie democraţia, libera concurenţă şi proprietatea intelectuală. Implică atât China comunistă, cât şi birourile Microsoft (unde se caută soluţii pentru concurenţa programelor open source), industria muzicii şi a filmului.
Soluţiile, ne spune Leadbeater, vor trebui să ţină cont de faptul că de-acum „utilizatorii” nu se mai mulţumesc cu rolul de spectatori. îşi doresc să fie jucători iar motto-ul lor este: Gândim, deci existăm.
Noi-gândim este ghidul fascinant al unei lumi noi, în care procesul de inovare din epoca internetului ne face să reevaluăm mare parte din ceea ce am considerat până acum adevărat. Concluziile la care ajunge Leadbeater sunt remarcabile.
Matthew D`Ancona, Spectator
Comandă online Noi-gandim - Inovatie de masa, nu productie de masa la 51,80 lei isbn 978-973-1931-28-9 scrisă de Charles Leadbeater Laura Karsch, tiparită la editura Publica. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Noi-gandim - Inovatie de masa, nu productie de masa nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973