
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 15,90 LEI
ISBN: 973166243x
Autor(i): Felix Godeanu , Dorin Roscan
Editura: Lumen
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 121 pagini
Categorii: Ghiduri profesori, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Alaturi de formarea initiala a personalului didactic formarea continua constituie elementul cheie al profesionalismului, eficientei si performantei educationale, deoarece un sistem de invatamant este reprezentat de calitatea si profesionalismul resurselor umane implicate. Un rol important ar trebui sa ii fie atribuit domeniului formarii continue, deoarece cadrul didactic, „in era bing-bangului informational” este necesar sa fie documentat, la curent cu ultimele noutati stiintifice si pedagogice, pentru a deveni „mesterul” ce reuseste sa imprime stralucire si valoare diamantelor sale, pe care le organizeaza si indruma pe drumul cunoasterii si devenirii profesionale si umane.
Daca la inceputul anului 2009, asigurarea calitatii programelor de formare continua a personalului din invatamantul preuniversitar, se afla pe o panta ascendenta a dezvoltarii sale, acest lucru datorandu-se atat proiectelor cu finantare europeana nerambursabila, accesate de catre Centrul National de Formare a Personalului din Invatamantul Preuniversitar cat si datorita profesionalismului resurselor umane ale acestei institutii, iar programele de formare continua oferite de furnizori incepeau sa se diversifice si incercau sa corespunda necesitatilor de dezvoltare a personalului didactic, astazi, cel mai probabil datorita situatiei politice romanesti si crizei economice mondiale, formarea continua, in general si in special furnizorii de programe, se afla in impas, aproape de colaps, alaturi de intreaga societate romaneasca.
In mod normal sistemul educational si cel de formare continua, ar fi trebuit sa se bucure de criza economica, in care se afla Europa si Romania, deoarece sistemul politic ar fi interesat sa-si indrepte atentia spre dezvoltarea acestora, fiindca in asemenea perioade educatia este ceea care produce specialisti, iar formarea continua rezolva carentele din formarea angajatilor, prin dezvoltarea de competente noi si reuseste sa contribuie la realizarea obiectivelor privind performantele resurselor umane, producand angajati capabili de a relansa economia unui stat.
In asemenea perioade orice masura, adoptata de catre factorii decizionali, poate afecta ireversibil sistemul educational si de formare continua, deci acestea ar trebui realizate pe baza unor cercetari bine documentate si conforme cu realitatea sistemului, pentru a preveni si pentru a diminua riscurile produse de anumite schimbari.
De altfel, consideram ca, pentru dezvoltarea durabila a societatii romanesti si pentru realizarea unei educatii de calitate sistemul de invatamant, formare profesionala si continua are nevoie de institutii neutre, autonome, profesioniste si eficiente, care sa asigure calitatea programelor, sa realizeze cercetari si prognoze in vederea stabilirii de politici si strategii de dezvoltare in aceste domenii.
Comandă online Formarea continua a personalului din invatamantul preuniversitar. Acreditarea, implementarea, evaluarea si impactul programelor de formare continua la 15,90 lei isbn 973166243x scrisă de Felix Godeanu , Dorin Roscan, tiparită la editura Lumen în anul 2010. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Formarea continua a personalului din invatamantul preuniversitar. Acreditarea, implementarea, evaluarea si impactul programelor de formare continua nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Educatia inter/transreligioasa in scoala – Repere teoretice si metodice pentru implementarea unei paradigme
Lumen
Felix Godeanu
9789731663883
208 pagini
An: 2015
Practica manageriala in invatamantul superior
Univers Enciclopedic
Stefan Buzarnescu
430 pagini
An: 2004
Culegere de teme pentru educatia cetateneasca. Clasa a VII-a. Pentru uzul profesorilor
Didactica si Pedagogica
104 pagini
An: 1961
Statutul personalului didactic - Text reactualizat
Tribuna Invatamantului
Stefan Militaru
128 pagini
An: 206
Programa activitatii educative in invatamantul preuniversitar
Ministerul Invatamantului
Riana Calota
124 pagini
An: 1994
Modele matematice ale sistemului educational
Didactica si Pedagogica
Mircea Malita, Corneliu Zidaroiu
290 pagini
An: 1972
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Ioan Neacsu, Dan Potolea
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Algebra, Volumul I (Onicescu, Galbura, Editie 1948)
Octav Onicescu, Gh. Galbura
354 pagini
An: 1948
Analiza de elemente finite. Aplicatii pe microcalculatoare
Tehnica
Dan Garbea
248 pagini
An: 1990
Simion Stoilow
Stiintifica si Enciclopedica
Solomon Marcus, Cabiria Andreian Cazacu
312 pagini
An: 1983
Cours de mathematiques superieures, Tome III, Premiere partie
MIR
V. Smirnov
328 pagini
An: 1970
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954