
ISBN: 9786068320816
Autor(i): Valentina Pricopie
Editura: Tritonic
Colecția: Comunicare/Media
Anul apariției: 2012
Nr. pagini: 160 pagini
Stare: nefolosita (noua)
Categorii: Comunicare, Carte nefolosită, Media
Cet ouvrage se penche sur une thématique très sensible qui enflamme les débats en Europe – l`adhésion de la Turquie à l`Union européenne. L`étude se propose de déconstruire toutes les catégories de préconceptions invoquées par les protagonistes de la sphère publique européenne émergente, ayant pour finalité de rendre compte, une fois de plus, du mécanisme de fonctionnement de la perception publique dans un moment où elle se confronte à l`altérité : à une culture différente ou considérée comme différente par l`activation de tout un arsenal de préconceptions d`ordre religieux, géographique, historique, démographique ou culturel. L`axe principal de l`analyse vise la clarification conceptuelle du syntagme « l’Autre de l’Europe », fonctionnel au niveau de l`imaginaire public européen, en relation avec le paradigme de l`Etranger et réunissant un amalgame de stéréotypes à propos de la Turquie et des Turcs.
Aceasta carte se centreaza pe o tematica foarte sensibila care inflameaza dezbaterile publice in Europa – aderarea Turciei la Uniunea europeana. Lucrarea isi propune sa deconstruiasca toate categoriile de stereotipuri invocate de protagonistii sferei publice europene emergente, in scopul de a da seama, inca o data, de mecanismul de functionare a perceptiei publice atunci când se confrunta cu alteritatea: cu o cultura diferita sau considerata diferita, prin activarea unui intreg arsenal de preconceptii de ordin religios, deografic, istoric, demografic sau cultural. Axa principala a cartii vizeaza clarificarea conceptuala a sintagmei „Celalalt al Europei”, functionala la nivelul imaginarului public european, in relatie cu paradigma Strainului, si reunind un amalgam de stereotipuri despre Turcia si despre poporul turc.
Comandă online La Turquie en Europe. Construction discursive de l alterite la 30,25 lei isbn 9786068320816 scrisă de Valentina Pricopie, tiparită la editura Tritonic face parte din colecția Comunicare/Media. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.
In asteptarea Europei si dupa? Transformarile discursului jurnalistic in Romania europeana
Tritonic
Valentina Pricopie
9786068320823
215 pagini
An: 2012
Social Europe and the Media: discourses, perceptions, mentalities
Tritonic
9786068320809
192 pagini
An: 2012
Agentiile de presa din Romania
Tritonic
Carmen Ionescu
9789737331892
184 pagini
An: 2007
PR trend - societate si comunicare
Tritonic
Delia Balaban, Ioan Hosu
9789737333865
392 pagini
An: 2009
Ghid esential de promovare
Tritonic
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae
9786069227534
400 pagini
An: 2009
Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009
Tritonic
Mirela Abrudan
9786068139173
216 pagini
An: 2010
Interviul. Recurs la memoria culturala
Tritonic
Gabriela Rusu Pasarin
9786068139050
368 pagini
An: 2010
Fake news and the Kuleshov Effect : from cinematography to television news
Pro Universitaria
Sebastian Chelu, Ion Stavre, Monica Ilie-Prică, Sebastian Cristian Chelu
9786062621452
196 pagini
An: 2025
Introducere în sistemul mass media : rolul reţelelor sociale în era digitală
de Vest
Maria Cristina Bularca
9789733608547
126 pagini
An: 2025
Forum, forum studenţesc, forumuri studenţeşti : presa studenţească - o pepinieră pentru mass-media
Universităţii de Vest
coord.: Ştefana Ciortea-Neamţiu
9786303270746
233 pagini
An: 2024
Voci digitale în pandemie : mediatiatizarea online a scriitorilor prin autoexpunere,strategii de promovare a
Tritonic
Corina Ozon
9786067497304
306 pagini
An: 2024
Informare şi dezinformare în perioada Pandemiei de COVID-19 în România
Tritonic
Miroslav-Adrian Stanici, Miroslav Stanici
9786067497311
340 pagini
An: 2024
Fake news and the Kuleshov Effect : from cinematography to television news
Pro Universitaria
Sebastian Chelu, Ion Stavre, Monica Ilie-Prică, Sebastian Cristian Chelu
9786062621452
196 pagini
An: 2025
Introducere în sistemul mass media : rolul reţelelor sociale în era digitală
de Vest
Maria Cristina Bularca
9789733608547
126 pagini
An: 2025
A informa nu înseamnă a comunica
Junimea
Dominique Wolton
9789733728016
154 pagini
An: 2024
Ai doar 00:00:08 secunde să captezi atenţia! : cum să comunici eficient într-o lume copleşită de distrag
BusinessTech
Paul Hellman
9786068709406
240 pagini
An: 2024
Strategii conversaţionale în situaţii de conflict şi criză
Topform
Veronica Păstae, Mirela Ioniţă
9786060800774
174 pagini
An: 2024
Din batrani. Volumul al II-lea
Hoffman
Ioan Slavici
9786064616104
280 pagini
An: 2021
Din batrani. Volumul I
Hoffman
Ioan Slavici
9786064616098
302 pagini
An: 2021
Sfântul Dumitru Stăniloae : nobleţea teologului cu suflet de ţăran
Lumea credintei
Costion Nicolescu
9786306562299
272 pagini
An: 2025
Din pacat in pacat (editie 2020)
Hoffman
Ioan Slavici
9786064611581
136 pagini
An: 2020
Ne jucăm, învăţăm, fructe şi legume colorăm
Letras
Maria Divoiu, Adela Guţu
9786303125282
36 pagini
An: 2025