
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 37,00 LEI
Autor(i): Philip Kotler
Editura: Codecs
Anul apariției: 2004
Nr. pagini: 215 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Daca va ganditi sa cumparati o singura carte de Kotler, cumparati-o pe aceasta. Intr-un stil accesibil si plin de personalitate, va ofera cea mai completa imagine a marketingului din ziua de azi...
Comandă online Marketing de la A la Z - 80 de concepte pe care trebuie sa le cunoasca orice manager la 37,00 lei scrisă de Philip Kotler, tiparită la editura Codecs în anul 2004 cu un număr de 215 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketing de la A la Z - 80 de concepte pe care trebuie sa le cunoasca orice manager nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
10 pacate capitale de marketing si solutii
Codecs
Philip Kotler
160 pagini
An: 2004
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973