Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 10,50 LEI
ISBN: 9735715805
Autor(i): Peter Knight
Editura: ALL
Colecția: ALL PENTRU INTREPRINZATORI
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 176 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Diverse, Economie
Vreti sa va imbunatatiti semnificativ sansele de a vinde mai mult din produsele si serviciile voastre? Descoperiti programul verificat pas-cu-pas care va permite sa creati un Plan Eficace de Marketing care functioneaza in numai o ora!Aveti un produs sau un serviciu din care doriti sa vindeti mai mult, din ce in ce mai mult. Si doriti sa utilizati banii intelepti si in cel mai bun mod cu putinta. Aveti nevoie de un Plan Eficace de Marketing.Fie ca sunteti o firma aflata la inceputurile activitatii sale, cu un buget mic, sau o firma multinationala, fie ca sunteti un antreprenor sau un director de marketing, acest ghid practic va va purta pas cu pas de-a lungul procesului care va va ajuta sa abordati problemele si sa scoateti in evidenta oportunitatile. Si este incercat, testat si dovedit. Un Plan Eficace de Marketing este un proces care va va imbunatati semnificativ sansele de a vinde in mod profitabil mai mult din produsele si serviciile voastre. Si va va impiedica sa irositi bani pe initiative de marketing care nici nu ar trebui sa vada lumina zilei.Simplu, direct si foarte productiv, Planul Eficace de Marketing functioneaza cu adevarat. Lasati-l sa faca minuni si pentru voi.
Comandă online cartea "PLANUL EFICACE DE MARKETING. O METODA VERIFICATA PENTRU COMPANIILE DE ORICE MARIME" la 10,50 lei isbn 9735715805 scrisă de Peter Knight, tiparită la editura ALL face parte din colecția ALL PENTRU INTREPRINZATORI. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "PLANUL EFICACE DE MARKETING. O METODA VERIFICATA PENTRU COMPANIILE DE ORICE MARIME" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Enigma creatiei in timp, boala si moartea poetului roman Mihai Eminescu
Parvanescu
Ion D. Parvanescu
285 pagini
An: 2010
Les Grand Plats cher (Jeanne-Sars-Terre)
E. Dentu
Jeanne-Sans-Terre
166 pagini
Aniversarea Radu Priscu '60
Bucuresti
Institutul de constructii Bucuresti
189 pagini
An: 1981
Nostradamus - profet al lumii moderne, Volumul I
Albatros
Vlaicu Ionescu
284 pagini
An: 1999
Clubul Bilderberg. Stapanii lumii
Litera
Cristina Martin
230 pagini
An: 2007
Tratat de finante publice, Partea I (Matei, Dracea)
Sitech
Gheorghe Matei, Marcel Dracea, Raluca Dracea
302 pagini
An: 2005
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Manualul de management financiar al editurii
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Felicia Cornelia Macarie
240 pagini
An: 2013
Anuarul Statistic al Republicii Socialiste Romania 1980
Directia Centrala de Statistica
Directia Centrala de Statistica
691 pagini
An: 1980
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002