
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 10,50 LEI
ISBN: 9735715805
Autor(i): Peter Knight
Editura: ALL
Colecția: ALL PENTRU INTREPRINZATORI
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 176 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Diverse, Economie
Vreti sa va imbunatatiti semnificativ sansele de a vinde mai mult din produsele si serviciile voastre? Descoperiti programul verificat pas-cu-pas care va permite sa creati un Plan Eficace de Marketing care functioneaza in numai o ora!Aveti un produs sau un serviciu din care doriti sa vindeti mai mult, din ce in ce mai mult. Si doriti sa utilizati banii intelepti si in cel mai bun mod cu putinta. Aveti nevoie de un Plan Eficace de Marketing.Fie ca sunteti o firma aflata la inceputurile activitatii sale, cu un buget mic, sau o firma multinationala, fie ca sunteti un antreprenor sau un director de marketing, acest ghid practic va va purta pas cu pas de-a lungul procesului care va va ajuta sa abordati problemele si sa scoateti in evidenta oportunitatile. Si este incercat, testat si dovedit. Un Plan Eficace de Marketing este un proces care va va imbunatati semnificativ sansele de a vinde in mod profitabil mai mult din produsele si serviciile voastre. Si va va impiedica sa irositi bani pe initiative de marketing care nici nu ar trebui sa vada lumina zilei.Simplu, direct si foarte productiv, Planul Eficace de Marketing functioneaza cu adevarat. Lasati-l sa faca minuni si pentru voi.
Comandă online PLANUL EFICACE DE MARKETING. O METODA VERIFICATA PENTRU COMPANIILE DE ORICE MARIME la 10,50 lei isbn 9735715805 scrisă de Peter Knight, tiparită la editura ALL face parte din colecția ALL PENTRU INTREPRINZATORI. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul PLANUL EFICACE DE MARKETING. O METODA VERIFICATA PENTRU COMPANIILE DE ORICE MARIME nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Bunatati cu carne tocata
Hiparion
79 pagini
An: 2002
Calendarul din batrini
132 pagini
An: 1991
100 retete de preparate din ciuperci
Recoop
Constantin Florea, Gheorghe Stefan
75 pagini
An: 1987
Dictionnaire des Citations de langue francaise
Humanitas
Pierre Ripert
460 pagini
An: 1995
Horoscopul chinezesc - Personalitatea si relatiile zodiacale
Lucman
Tian Feng-Lin
452 pagini
An: 2003
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973