
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 39,80 LEI
Autor(i): Catana Gheorghe Alexandru
Editura: Dacia
Colecția: UNIVERSITARIA
Anul apariției: 2003
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Ideea centrala a acestei carti este aceea ca marketingul de astazi este filozofia unui parteneriat moral intre o organizatie si clientii sai. scopul acestui parteneriat moral este de a oferii cat mai multa valoare clientului si a crea profit pt organizatie.
Comandă online Marketing, Filozofia succesului de piata la 39,80 lei scrisă de Catana Gheorghe Alexandru, tiparită la editura Dacia face parte din colecția UNIVERSITARIA în anul 2003. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketing, Filozofia succesului de piata nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003