Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 26,40 LEI
ISBN: 9789737333131
Autor(i): Delia Balaban
Editura: Tritonic
Colecția: Comunicare/Media
Anul apariției: 2009
Nr. pagini: 176 pagini
Categorii: Sociologie, Diverse
Primul capitol propune definirea locului si rolului stiintelor comunicarii in raport cu celelalte stiinte si prezinta principalele modele liniare ale comunicarii. Structura lucrarii este cladita pe unul dintre modelele de baza, modelul lui Lasswell, si trateaza notiunea de comunicator, cea de media, notiunea de public (receptor) si respectiv efectele media. Sunt tototdata tratate si aspecte ale mesajului, cum sunt teorii cu privire la selectia stirilor. Dupa capitolul destinat definirii si clasificarii media urmeaza o scurta incursiune in istoria media universala. Principalelor paradigme si teorii in stiintele sociale si totodata teoriilor despre comunicare si media care se inscriu in marile curente de gandire le este dedicat un capitol, urmat de un alt capitol destinat unor teoreticieni ale caror lucrari reprezinta veritabile puncte de referinta. In acest sens amintim doar cateva nume: Marshal McLuhan, Derrick der Kerckhove, Neil Postman, Hans Magnus Enzensberger, F. Kittler etc. Prezentarea caracteristicilor comunicatorului si cele ale diverselor tipuri de media, de la carte la internet isi gasesc de asemeni locul in acest volum. Un loc aparte ii revine cercetarii utilizarii sau, in alta acceptiune, a consumului media. Aceasta are un puternic caracter interdisciplinar, avand in vedere faptul ca teoriile despre motiv si nevoi sunt dezvoltate de pshihologie.
Comandă online cartea "COMUNICARE MEDIATICA" la 26,40 lei isbn 9789737333131 scrisă de Delia Balaban, tiparită la editura Tritonic face parte din colecția Comunicare/Media. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "COMUNICARE MEDIATICA" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
PR trend - societate si comunicare
Tritonic
Delia Balaban, Ioan Hosu
9789737333865
392 pagini
An: 2009
Agentiile de presa din Romania
Tritonic
Carmen Ionescu
9789737331892
184 pagini
An: 2007
PR trend - societate si comunicare
Tritonic
Delia Balaban, Ioan Hosu
9789737333865
392 pagini
An: 2009
Ghid esential de promovare
Tritonic
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae
9786069227534
400 pagini
An: 2009
Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009
Tritonic
Mirela Abrudan
9786068139173
216 pagini
An: 2010
Interviul. Recurs la memoria culturala
Tritonic
Gabriela Rusu Pasarin
9786068139050
368 pagini
An: 2010
Sociologie juridica - Note de curs
Sitech
Eugenia Udangiu, Cristina Ilie Goga
190 pagini
An: 2020
Familia in dinamica societatii
Universitatea Lucian Blaga
Dumitru Batâr
170 pagini
An: 2004
Invatamantul din Romania. Traditii, valori si momente de criza
Beladi
Marinela Diana Marinescu
238 pagini
An: 2019
Reinsertia sociala. O abordare multidisciplinara
Sitech
Victor Badea
142 pagini
An: 2013
Cunoasterea sociologica
Academiei Republicii Socialiste Romania
Haralamb Culea
196 pagini
An: 1976
Enigma creatiei in timp, boala si moartea poetului roman Mihai Eminescu
Parvanescu
Ion D. Parvanescu
285 pagini
An: 2010
Les Grand Plats cher (Jeanne-Sars-Terre)
E. Dentu
Jeanne-Sans-Terre
166 pagini
Aniversarea Radu Priscu '60
Bucuresti
Institutul de constructii Bucuresti
189 pagini
An: 1981
Nostradamus - profet al lumii moderne, Volumul I
Albatros
Vlaicu Ionescu
284 pagini
An: 1999
Clubul Bilderberg. Stapanii lumii
Litera
Cristina Martin
230 pagini
An: 2007