
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 15,90 LEI
ISBN: 978-973-709-497-1
Autor(i): Costin Lianu
Editura: Economica
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 176 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
înţelegerea imaginilor, şi implicit a brandurilor, este un domeniu de cercetare nou şi cu multe provocări. Brandurile, ca imagini ale unor identităţi competitive supuse rigorilor pieţei, au în prezent o diversitate de manifestări simbolice, lingvistice, vizuale, de comunicare şi se străduiesc să reprezinte şi să domine percepţia umană nu numai asupra produselor şi serviciilor, dar şi a organizaţiilor, în sensul cel mai larg al termenului, a locurilor, a concentrărilor de firme, a indivizilor şi chiar a ţărilor.
Brandurile, ca imagini, au propria lor logică de formare şi propriul lor dinamism. Cât se desprind ele de identitatea obiectelor sau persoanelor pe care le reprezintă şi care sunt factorii care dau o anumită autonomie imaginilor faţă de produsele, organizaţiile, locurile şi indivizii pe care îi reprezintă? Este economia bunurilor materiale dublată de o economie a brandurilor şi care este noul rol al brandurilor în noua economie?
Sunt întrebări frecvente la care această lucrare încearcă să dea unele răspunsuri şi să formuleze o serie de repere în ceea ce priveşte tipologia brandurilor şi modul în care acestea se formează
Comandă online Strategii de branding la 15,90 lei isbn 978-973-709-497-1 scrisă de Costin Lianu, tiparită la editura Economica în anul 2010. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Strategii de branding nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973