
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 24,30 LEI
ISBN: 973-683-858-7
Autor(i): Angela Goddard
Editura: Polirom
Colecția: Collegium
Anul apariției: 2002
Nr. pagini: 192 pagini
Categorii: Diverse, Marketing / Publicitate, Economie
Traducere de Bianca Pop si Albert Borbely. Referent stiintific: Sorin Psatta. Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga "codul" jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in contextul cultural contemporan. Cartea este un instrument foarte util pentru cei care vor sa lucreze in departamentul de creatie al unei agentii publicitare. Totodata, ea este un bun punct de pornire pentru studentii care studiaza publicitatea, oferindu-le ocazia sa cunoasca mai bine cel mai controversat si incitant discurs al secolului XX. Lucrarea pune la dispozitia celor interesati un vocabular analitic necesar pentru a intelege cum reusesc reclamele tiparite sa aiba un efect persuasiv atit de convingator. Autoarea si-a concentrat atentia asupra relatiei dintre cuvintul scris sau vorbit si imagine, explorind diferite strategii publicitare precum conotatiile si jocurile de cuvinte. Ideile sint frecvent insotite de exemplificari practice, ceea ce face lectura cartii foarte placuta si accesibila
Cuprins
Ce este un mesaj publicitar? ? Modalitati de atragere a atentiei ? Scriitori, cititori si texte ? Cum suna? ? Nautic, dar placut: intertextualitatea ? Variatii culturale ? Trucuri ale industriei publicitatii
Comandă online Limbajul publicitatii la 24,30 lei isbn 973-683-858-7 scrisă de Angela Goddard, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Limbajul publicitatii nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
In cautarea educatiei autentice
Polirom
Gabriel Albu
973-683-886-2
200 pagini
An: 2002
Psihologia traumei
Polirom
Maria Nicoleta Turliuc, Cornelia Mairean
9789734650750
256 pagini
An: 2014
Psihologia comunicării Teorii și metodeEdiţia a II-a revăzută şi adăugită
Polirom
Jean-Claude Abric, Florin Botosineanu
9789734688302
192 pagini
An: 2022
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Bunatati cu carne tocata
Hiparion
79 pagini
An: 2002
Calendarul din batrini
132 pagini
An: 1991
100 retete de preparate din ciuperci
Recoop
Constantin Florea, Gheorghe Stefan
75 pagini
An: 1987
Dictionnaire des Citations de langue francaise
Humanitas
Pierre Ripert
460 pagini
An: 1995
Horoscopul chinezesc - Personalitatea si relatiile zodiacale
Lucman
Tian Feng-Lin
452 pagini
An: 2003
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003