Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 26,40 LEI
ISBN: 9789738495647
Autor(i): Jay Conrad Levinson
Editura: BusinessTech
Colecția: Sa fii cunoscut mai bine
Anul apariției: 2012
Nr. pagini: 478 pagini
Categorii: Afaceri, Economie, Marketing / Publicitate
Despre carte
Guerrilla Marketing cartea care a declansat revolutia marketingului de gherila, acum intr-o editie extinsa si complet actualizata pentru aceasta perioada mai tulbure ca niciodata. Levinson ofera un nou arsenal de arme de gherila pentru asigurarea succesului intreprinzatorilor cu afaceri si bugete de marketing mici sau mijlocii, inclusiv:
- Strategii de marketing on-line ( cu explicatii exacte despre cand si cum se folosesc);
- Idei pentru a pune la lucru tehnologii noi ( ca podcastingul si marketingul automatizat);
- Tactici neconventionale de marketing prin mini si maximedia;
- Programe pentru atragerea potentialilor client si cultivarea vanzarilor repetate obtinute pe baza referintelor;
- Lectii de management in era tele-comunicarii;
- Noi arme media pentru cei mai tenace luptatori de gherila;
Guerrilla Marketing este biblia celor cu afaceri si bugete de marketing mici si mijlocii - indiferent ca se ocupa de productie sau de servicii -, carte ape care ar trebui sa o aiba permanent la indemana orice
- intreprinzator sau lucrator independent
- propietar al unei afaceri de familie
- practicant al unei profesiuni liberale
- intreprinzator cu mai multi angajati
Despre autor
Cartile lui Jay Conrad Levinson au fost traduse in 62 de limbi si sunt folosite ca manuale de predare inclusiv in cursurile de MBA din intreaga lume. A creat inca din 1958 reclama pentru multe companii mari si mici din intreaga lume. A obtinut numeroase si prestigioase premii pentru grafica, reclama de televiziune, video si radio. Este lider al workshop-urilor in domeniul marketingului. Renumit profesionist in marketing, Jay Conrad Levinson a fost vicepresedinte al J. Walter Thomson Advetising si director de creatie la Leo Burnett Advertising inainte de a-si infiinta propria companie de consultanta in marketing, Guerrilla Marketing International.
Comandă online Guerrilla Marketing. Profituri mari cu investitii mici la 26,40 lei isbn 9789738495647 scrisă de Jay Conrad Levinson, tiparită la editura BusinessTech face parte din colecția Sa fii cunoscut mai bine. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Guerrilla Marketing. Profituri mari cu investitii mici nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Guerrilla Creativity - Creeaza mesajul tau de marketing irezistibil folosind puterea unui meme
BusinessTech
Jay Conrad Levinson
224 pagini
An: 2002
Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale
BusinessTech
Fred Reichheld
9789738495609
252 pagini
An: 2011
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Economia serviciilor
Sitech
Ion Criveanu
232 pagini
An: 2005
Conjunctura pietelor internationale. Manual universitar
Sitech
Elena Lolescu
256 pagini
An: 2004
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003