Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 21,00 LEI
ISBN: 9738495199
Autor(i): Jay Conrad Levinson
Editura: BusinessTech
Colecția: Sa fii cunoscut mai bine
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 176 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Afaceri, Economie
Despre carte
Levinson, neobosit promotor al marketingului de gherila este ca intotdeauna cu un pas inaintea celorlalti si iti ofera idei exceptionale pentru a-ti promova produsele sau serviciile fara sa cheltuiesti vreun ban. El dovedeste prin exemple concrete ca iti pot face un nume pe piata, poti face marketing eficient, cu adevarat aducator de profituri, fara sa cheltuiesti bani. Trebuie doar sa-ti folosesti toata creativitatea de care poti da dovada si mult curaj pentru a pune in aplicare ideile neconventionale pe care ti le ofera.
Marketingul de gherila fara costuri iti poate aduce permanent noi clienti, mentine loialitatea lor, iti consolideaza afacerea si iti sporeste contul in banca fara sa te pagubeasca de vreun ban. Prea frumos ca sa fie adevarat? Cu toate acestea este perfect posibil! Inca si mai remarcabil este faptul ca marea majoritate a concurentilor tai nu stiu ca pot sa faca un marketing atat de eficient sa cheltuiasca bani.
Despre autor
Jay Conrad Levinson este autor a 42 de carti de marketing dintre care 14 fac parte din seria Guerrilla Marketing, "cea mai bine vanduta serie de carti din istorie". Cartile lui au fost traduse in 37 de limbi si sunt folosite ca manuale de predare inclusiv in cursurile de MBA din intreaga lume.
A creat inca din 1958 reclama pentru multe companii mari si mici din intreaga lume. A obtinut numeroase si prestigioase premii pentru grafica, reclama de televiziune, video si radio. Este lider al workshop-urilor in domeniul marketingului.
Renumit profesionist in marketing, Jay Conrad Levinson a fost vicepresedinte al J. Walter Thomson Advetising si director de creatie la Leo Burnett Advertising inainte de a-si infiinta propria companie de consultanta in marketing, Guerrilla Marketing International.
Comandă online Marketing fara costuri pentru luptatorul de gherila - 100 de tactici fara costuri pentru promovarea afacerii si energizarea profiturilor tale la 21,00 lei isbn 9738495199 scrisă de Jay Conrad Levinson, tiparită la editura BusinessTech face parte din colecția Sa fii cunoscut mai bine. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketing fara costuri pentru luptatorul de gherila - 100 de tactici fara costuri pentru promovarea afacerii si energizarea profiturilor tale nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Guerrilla Creativity - Creeaza mesajul tau de marketing irezistibil folosind puterea unui meme
BusinessTech
Jay Conrad Levinson
224 pagini
An: 2002
Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale
BusinessTech
Fred Reichheld
9789738495609
252 pagini
An: 2011
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Economia serviciilor
Sitech
Ion Criveanu
232 pagini
An: 2005
Conjunctura pietelor internationale. Manual universitar
Sitech
Elena Lolescu
256 pagini
An: 2004
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003