Reguli pentru revolutionari. Manifestul capitalist pentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi
Brandbuilders
Guy Kawasaki
9738748836
256 pagini
An: 2006
Noua pozitionare. Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume
Brandbuilders
Jack Trout
9789738815612
208 pagini
An: 2008
Avon - cum a fost construita Compania pentru femei
Brandbuilders
LAURA KLEPACKI
9738748844
312 pagini
An: 2006
Hei, Whipple, Incearca asta Un ghid pentru a crea reclame de exceptie
Brandbuilders
Luke Sullivan
9738748801
357 pagini
An: 2004
Salturi creative (10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi)
Brandbuilders
Michael Newman
396 pagini
An: 2006
Vaca mov - transforma-ti afacerea prin idei remarcabile
Brandbuilders
Seth Godin
978-973-1740-08-9
An: 2007
Strategia si tactica stabilirii preturilor. Un ghid pentru cresterea profiturilor
Brandbuilders
Thomas T. Nagle
9789731740096
464 pagini
An: 2008
AVON - Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei
Brandbuilders
LAURA KLEPACKI
320 pagini
An: 2006
PR cu buget restrans
Brandbuilders
Leonard Saffir
9789738815605
352 pagini
An: 2008
Biblia vanzarilor - o carte fundamentala in domeniul vanzarilor
Brandbuilders
Jeffrey Gitomer
9738748852
392 pagini
An: 2006
Trout despre strategie - cum sa cuceresti piata si sa ocupi un loc in mintea consumatorului
Brandbuilders
Jack Trout
973-86481-8-1
145 pagini
An: 2005
Scrisori de vanzare eficiente
Brandbuilders
Herschell Gordon Lewis
9789731740065
304 pagini
An: 2008
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
Brandbuilders
Al Ries, Laura Ries
An: 2005
Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari
Brandbuilders
973-87488-6-0
An: 2006
VIITORUL APARTINE COMPANIILOR MICI - 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri
Brandbuilders
Seth Godin
978-973-88156-2-9
336 pagini
An: 2008
Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului
Brandbuilders
Jon Steel
973-86481-5-7
256 pagini
An: 2005
Diferentiaza-te sau mori - Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei
Brandbuilders
Jack Trout, Steve Rivkin
973-87488-7-9
An: 2006
Cum se creeaza un nume de brand - povestea din spatele brandurilor pe care le cumparam
Brandbuilders
RIVKIN. STEVE
9789718815636
336 pagini
An: 2009
STRATEGIA PORTOFOLIULUI DE BRAND - Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si clari
Brandbuilders
David Aaker
432 pagini
An: 2006
B2B Brand Management
Brandbuilders
Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch
9789738815643
348 pagini
An: 2011