
Avon - cum a fost construita Compania pentru femei
Brandbuilders
LAURA KLEPACKI
9738748844
312 pagini
An: 2006
Hei, Whipple, Incearca asta Un ghid pentru a crea reclame de exceptie
Brandbuilders
Luke Sullivan
9738748801
357 pagini
An: 2004
Reguli pentru revolutionari. Manifestul capitalist pentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi
Brandbuilders
Guy Kawasaki
9738748836
256 pagini
An: 2006
Noua pozitionare. Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume
Brandbuilders
Jack Trout
9789738815612
208 pagini
An: 2008
Trout despre strategie - cum sa cuceresti piata si sa ocupi un loc in mintea consumatorului
Brandbuilders
Jack Trout
973-86481-8-1
145 pagini
An: 2005
Scrisori de vanzare eficiente
Brandbuilders
Herschell Gordon Lewis
9789731740065
304 pagini
An: 2008
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
Brandbuilders
Laura Ries, Al Ries
An: 2005
Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari
Brandbuilders
973-87488-6-0
An: 2006
VIITORUL APARTINE COMPANIILOR MICI - 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri
Brandbuilders
Seth Godin
978-973-88156-2-9
336 pagini
An: 2008
Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului
Brandbuilders
Jon Steel
973-86481-5-7
256 pagini
An: 2005
Diferentiaza-te sau mori - Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei
Brandbuilders
Jack Trout, Steve Rivkin
973-87488-7-9
An: 2006
Cum se creeaza un nume de brand - povestea din spatele brandurilor pe care le cumparam
Brandbuilders
RIVKIN. STEVE
9789718815636
336 pagini
An: 2009
STRATEGIA PORTOFOLIULUI DE BRAND - Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si clari
Brandbuilders
David Aaker
432 pagini
An: 2006
B2B Brand Management
Brandbuilders
Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch
9789738815643
348 pagini
An: 2011
Pozitionarea - Lupta pentru un loc in mintea ta. Cum sa te faci vazut si auzit pe o piata de desfacere supraag
Brandbuilders
Al Ries & Jack Trout
280 pagini
An: 2004
INOVATIE IN ADVERTISING - cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI
Brandbuilders
JIM AITCHISON
480 pagini
An: 2006
Esentialul despre promotii - Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim (Invata sa fii profitabil de la cele
Brandbuilders
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison
280 pagini
An: 2005
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu
Brandbuilders
Al Ries, Laura Ries
200 pagini
An: 2003
SUCCESUL IN VANZAREA CU AMANUNTUL!
Brandbuilders
GEORGE WHALIN
973 - 1740 - 00 - 7
272 pagini
An: 2006
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori - Cum sa incepi si sa conduci o afacere proprie
Brandbuilders
Mario Bruhlmann
9789738815650
264 pagini
An: 2012